fredag 14. september 2012

                                                         Dekorasjon

Moodbaord
Denne Moodbaord skal være et uttrykk for hva jeg har jobbet med og hvordan ting skal være, det skal utvikle kompetansemålet jeg vill ha frem. det skal også være forslag hvilke produksjon jeg har jobbet med.
jeg har brukt en del råvarer og lett og harde teknikker, med gode hannverkteknikker.
jeg har også brukt en del verktøy i styrkeforhold.

Dekorasjon

Denne oppgaven jobber jeg med dekorasjon stil, Materialet jeg brukte var oasen, til det skulle være vanntrukket, før bruk., så hentet jeg frem en liten krukke som jeg skulle bruke, stikk massen tilpasse underlaget , må sitte fast vannhulene.
 Når jeg var ferdig med det, hentet jeg blomster jeg trengte. Beskrivelsen jeg fikk var å sette blomstrene rett oppi sånn det ble en rett og lang fin dominerende virkemiddel jeg jobbet med.
linjekontrasten er måten linjer går på. Det er også dominans av runde former på begynnelsen av planten sånn at det blir litt liv.Det er en del balanse med volum og rytme, det skal være gode snitt på endene.
Det er en del farge med lys til mørk, og egen kontrast. 



Egen vurdering.: Det jeg læret er å sette oppsett av blomster i dekorasjon stil, med form og farge, med rettlinje stiler, kompetansemålet med digital verktøy.


*Bruke digital verktøy i egen designarbeid med blomster
*Utnytter egenskaper ved ulike materialer i egen arbeid og vurdere hvor egen materiale er.
* Vurdere og grunngi ulike ideer til blomsterfaglige produkt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar